Laatste nieuws

20 nov Song Casting crowns gaat viral door auto-ongeluk
17 okt Leen Koster en Wim Bevelander doen naam Lichtkring eer aan
1 okt Amy Grant werkt aan een nieuw kerstalbum
30 sep Newsboys mag grens met Canada niet over
29 sep Emotioneel moment voor Big daddy weave
28 sep Jamie Grace verkoopt instrumenten
27 sep Chris Tomlin schrijft kinderboek

Gratis Nieuwsbrief

Vul je e-mailadres in en maak gelijk kans op het album 'Este momento' van Trinity.

E-mail adres:

Gospeltime Twitter

Word ook volger van Gospeltime op Twitter en blijf op de hoogte van het laatste gospelnieuws. Meld je aan via de onderstaande button.

Follow gospelmuziek on Twitter

Uitzending terugluisteren

Je kunt de uitzending ook terugluisteren. Daarvoor kun je op de volgende link klikken:

Beluister nu terug

Nu luisteren

Windows
Media Player
RealPlayer

Jason Wade van Lifehouse maakt zich sterk voor verkeersveiligheid van jongeren.

Labels: Lifehouse
Datum: zondag 4 november 2007

De Amerikaanse verzekeringsmaatschappij Allstate heeft Jason Wade van Lifehouse ingeschakeld voor een campagne over jongeren en verkeersveiligheid. Jason Wade schreef in opdracht van het bedrijf de song "From where you are". Het nummer wordt als themasong gebruikt in de campagne die is opgezet om jongeren en hun ouders bewust te maken van de risico's in het verkeer. Jason Wade vertelt: "Toen Allstate mij benaderde, wist ik direct dat ik bij deze campagne betrokken wilde zijn. Het is zelfs zo dat ik deze song al aan het schrijven was voordat ik formeel gesprekken voerde met Allstate over wat mijn rol in de campagne zou zijn. Ik voel mij betrokken bij dit onderwerp. Ik wil er alles aan doen om tieners en ouders met elkaar in gesprek te laten raken over verkeersveiligheid.” Vanaf 6 november is de single "From where you are" van Lifehouse via iTunes te downloaden.