Laatste nieuws

20 nov Song Casting crowns gaat viral door auto-ongeluk
17 okt Leen Koster en Wim Bevelander doen naam Lichtkring eer aan
1 okt Amy Grant werkt aan een nieuw kerstalbum
30 sep Newsboys mag grens met Canada niet over
29 sep Emotioneel moment voor Big daddy weave
28 sep Jamie Grace verkoopt instrumenten
27 sep Chris Tomlin schrijft kinderboek

Gratis Nieuwsbrief

Vul je e-mailadres in en maak gelijk kans op het album 'Este momento' van Trinity.

E-mail adres:

Gospeltime Twitter

Word ook volger van Gospeltime op Twitter en blijf op de hoogte van het laatste gospelnieuws. Meld je aan via de onderstaande button.

Follow gospelmuziek on Twitter

Uitzending terugluisteren

Je kunt de uitzending ook terugluisteren. Daarvoor kun je op de volgende link klikken:

Beluister nu terug

Nu luisteren

Windows
Media Player
RealPlayer

Superchick betrokken bij internet-actie

Labels: Superchick
Datum: maandag 31 augustus 2009

Superchick steunt de internationale campagne Operation beautiful die erop is gericht vrouwen te bereiken met de boodschap dat zij van zichzelf moeten houden zoals zij zijn. Het nummer 'So beautiful' van Superchick is verkozen tot themasong van deze beweging. In juni 2009 lanceerde Caitlin Boyle op haar blog het idee van Operation beautiful. Zij doet een oproep aan vrouwen om briefjes in openbare ruimten op te hangen, daar een foto van te maken en op internet te plaatsen. Honderden vrouwen uit verschillende landen hebben inmiddels foto's op de website geplaatst van briefjes met daarop zinnen als 'Je bent perfect precies zoals je bent!' en 'Waarom wachten? Start nu met van jezelf houden!'. De foto's van de briefjes zijn genomen in openbare toiletten, supermarkten, metrostations, fitnesscentra en vele andere lokaties.  De zussen Tricia en Melissa Brock van Superchick waren direct enthousiast over dit initiatief: "Een paar weken geleden kwamen we op OperationBeautiful.com en zijn we verliefd geworden op de missie van de website om het vertrouwen te stimuleren van meisjes en vrouwen van alle soorten en maten.", aldus Tricia Brock. "Onvoldoende meisjes kijken in de spiegel en zien wat er mooi en anders is aan zichzelf! Het verspreiden van de boodschap van positieve eigenwaarde en zelfbeeld is de passie van Superchick geweest in de afgelopen tien jaar dat we teksten hebben geschreven en hebben getourd. Het is overbodig om te zeggen dat we enthousiast zijn over deze groeiende ondergrondse beweging en we zijn vereerd dat we daar een klein onderdeel van mogen uitmaken."